Vreau un iPad2... ca tot românu!

Chinezu m-a trimis pe quickmobile.ro să-mi aleg un produs din jdemiile care sunt pe acolo, că cică îmi dă un iPad 2... Păi m-am conformat. Tare bun mi-ar fi un sistem audio, pentru că, după cum bine știți îmi cam place să sparg boxele. Oricum o să am nevoie de o pereche nouă cât de curând :)). Și cum la laptop n-am ieșire S-Video și nici port HDMI, ar merge și mai bine un Home Cinema... - când încep cu filmele, până nu le termin de văzut pe toate pe care le am, nu mă las. 

Cu alte cuvinte, am intrat pe quickmobile.ro și am ales... LG H5.1 HOME CINEMA SISTEM & BLU-RAY HB905SA BLACK - era de înțeles că aleg ceva de genul tînând cont de cele scrise mai sus. 
Faza tare e asta - cum eu sunt devorator de difuzoare, am văzut o chestie tare pe quickmobile, și anume că oferă garanție pe viață pentru 49.9 RON în plus cu tot cu TVA. Eu zic că se merită să plătești pentru garanția pe viață. 

Pentru că, Chinezu să vadă cine sunt și ce am scris, trebuie să scriu clar și răspicat, sitagma campanie Quickmobile - Acum că am atins și această cerință, nu-mi rămâne decât să le urez tuturor celor care participă la acest concurs, multă sănătate și să nu fie supărați pe mine că n-au câștigat ei. :)) Hai, succes mie! :))