Eu, în 5 ipostaze penibile!

Doi șemcheri vor să mă vedeți cât de penibil pot fi. Linkurile lor vi le dau mai târziu că e nerăbdătoare lumea să afle cât de penibil am fost în liceu și în facultate. Dacă e să mă iau după numărul de poze penibile pe care le-am găsit în laptop, se pare că n-am prea fost așa penibil. Am fost în situații penibile, bineînțeles, dar nu a avut cine să mă filmeze. Dacă am timp într-o bună zi o să vă povestesc ce am pățit într-un microbuz pe tronsonul Sibiu - Brașov, dar până atunci... acestea sunt pozele, doar 4 din păcate că nu am găsit mai multe. Dar, DAR am un video care va face cât 5 poze sau mai multe... 






De fapt sunt 5... :))). 

Asta e melodia (remix) că eu sunt cu remixurile! 

T.N.T. - Ani de liceu (RemiX)
 

Ap. Eu n-am avut absențe la română și nici emoții la mate în liceu :P

ACUM, I prizent you DĂ VIDEO! 


Până se încarcă videoclipu, vă linkez către ăia doi care au venit cu ideea: