Ele sunt cele mai frumoase fete de pe twitter!

După cum știți, azi aflăm care sunt cele mai frumoase fete de pe twitter, bineînțeles din punctul meu de vedere și a lui Ovidiu. NU avem nicio treabă cu #misstwiter, nici măcar nu concurăm cu așa ceva. Dacă nu știți povestea, o aflați de aici. V-o zic și eu pe scurt, că unii dintre voi sunteți leneși, că vă cunosc :)) 

Într-o seară, eu, @aOvidiu și @Daniel_Urda schimbam conturi de fete frumoase de pe twitter - adică, bă zi-mi niște fete faine pe care le urmărești să le urmăresc și eu:)) - got the point? 

Cum am procedat? 

Evident e vorba de fetele pe care le urmărim noi și pe care le cam cunoștem. Vestea bună e că urmărim destul de multe - mai ales pe cele active – oricum mai mult cele active ne interesează. Am făcut două liste - una a mea, cealaltă a lui Ovidiu - listele astea două două conțin fetele pe care le considerăm noi  frumoase. Ne cerem scuze pentru cele care nu au poză la avatar și nici nu le cunoaștem - deci e relativ topul. Din cele două liste le-am ales pe cele mai frumoase 10.

Să vă explic ce ați votat pe twitter!  

Pentru că doar 7 fete s-au regăsit în ambele liste, am convenit, să alegem fiecare câte una iar ultima fată care o să facă parte din top 10, să fie decisă de unul dintre noi - cel care a adunat 3 voturi pe twitter, o să aleagă ultima fată din top. Numărul 1 am fost eu, iar numărul 2 a fost Ovidiu - a câștigat el - deci o fată din top 10 a fost aleasă de el. Pentru a definitiva locurile din top 10 am decurs lanote. Da, am acordat note de la 0 la 100. O să aflați mai jos ce a ieșit. Mai întâi, vă arătăm fetele pe care le-am considerat frumoase: 

DANINHO
OVIDIU


Cele mai frumoase 10 fete de pe twitter, în opinia noastră sunt: 
TOP 10

 Ovidiu is next:

Și cum credeți că am terminat? Nu… Odată ce femeile sunt  egale cu bărbații, au și ele drept de vot, conduc mașini și așa mai departe ar fi corect să facem și o listă de băieți #fainipetwitter nu? Așa că pe lângă listele cu domnișoare am hotărât să adăugăm și o listă cu masculii twitterului. Spre deosebire de lista fetelor unde a fost o  adevarată provocare să alegem, că să nu mai punem că era să ne și luăm la bătaie online lista bâieților a fost foarte ușor de alcătuit. Deși noi nu am fi vrut se pare că toate domnișoarele au vrut neaparat să fim noi cap de listă la egalitate de puncte (glumesc J noi ne-am băgat pe primul loc că na, doar noi facem lista nu?) așa că fetelor pregătiți-vă să transpirați, și să mimați orgasme că la asta știu că vă pricepeți J ) urmează lista domnilor:


FAINI PE TWITTER

Deci toți ăstia de sus sunt pe locul 10, da tăți tăți, nu așa! :))) No, la egalitate de puncte pe locul 2 se află @daninhodj și @aovidiu :)))).Pe locul 1, se află, după cum cred că așteptați deja, este nimeni altul decât... @Blogatu!!! TA nA nA! :))

No hi că pun și hyperlinkuri de îndată ce se termină Românii au talent! :)) - sau mâine după ce vin de la grătar, sau după meciul României, sau într-o zi urâtă! :)))

p.S. O să pun și poze - aștept poze sexoase pe adresa redacției: daninho.dj@gmail.com :))))