Nuntă în Basarabia

Un român + o basarabeancă = nuntă. Despre asta este vorba în filmul Nuntă în Basarabia. Nu cred că mai e nevoie să zic că unul din  cei trei producători este medieșean. Recunosc că în special pentru asta am vrut să văd filmul ăsta, datorită lui Dan Rațiu. Acum după ce l-am văzut, trebuie să zic că merită văzut. Filmul are partea lui dramatică, care este imediat amortizată de cea amuzantă. Unchiul lui Vlad mi s-a părut foarte haios, mai ales după ce șia turnat câteva pahare în rezervor. Faza cu fetele care au venit la casting e mortală. Am văzut-o de câteva ori chiar. Vica e super faină și se cam potrivește cu Vlad. Unele accente ale basarabenilor mi se par cam forțate în sensul că nu se simte accentul ăla specific moldovenesc. Știu și eu moldoveni dar nu vorbesc atât de bine (mă refer la pronunție) românește după ani buni în România. Nu vreau să dau prea multe detalii despre film pentru că e mai bine să vedeți cu ochii voștri despre ce este vorba.