3 țări pe care vreau să le vizitez

Andrei Rhn mă mai însărcinează cu o leapșă. De data asta trebuie să aleg trei țări pe care vreau să le vizitez. Cam puține trei, dar fac un efort și renunț la Somalia, Guatemala, Surinam, Paupua Noua Guinee, Madagascar, Sri Lanka și altele...


  • Polonia - am pus-o prima, pentru că e cea mai aproape în comparație cu celelalte două. Mai exact, în Czestochowa aș vrea să ajung pentru că tre să mă văd cu Magda și Marta. Tre să-l iau și pe vărul meu cu mine, că el a lucrat cu ele, nu eu. :) 

  • Rusia - cine ar vrea să meargă în Rusia? Nici eu

  • Australia - e clar de ce vreau în Australia. E cald tot timpu, scap de iarnă și mai e și Adriano acolo. N-are rost să mai caut motive. P.S. de acolo nu m-aș mai întoarce :D 


 Leapșa mege mai departe către toți bloggerii nord coreeni! :)