„Darul meu pentru Craciunul lor!”

Organizatia Naţională a Bloggerilor din Romania, s-a gândit ca noi bloggerii să aducem bucuria pe fețele a 25 de copii care provin din familii defavorizate. Mai concret, ce am eu de făcut!? Trebuie să găsesc o modalitate de a aduce bani (sau produse) pentru fondul pe care încercăm să-l strângem. Fiecare s-a gândit la un job sau la ce ar putea face pentru a strânge acei minim 50 RON. Eu (împreună cu Eliza) aveam o idee, dar din păcate nu se poate realiza, așa că trebuie să mă gândesc la altceva. Am nevoie de un job pentru o zi, mă rog, pentru câteva ore și asta cât mai repede pentru că evenimentul în urma căruia copii își vor primii cadourile se apropie. Așa că, fără să par disperat, CAAAUT JOOOOOOOB pentru o zi să ajut niște copii! :) 





În numele ONBR, țin să mulțumesc partenerilor media pentru susținere! Mulțumirile se îndreaptă către: Parteneri media: Turnul Sfatului, Sibiul.ro, Sibiu 100%, Antena 1 Sibiu, CityNews Sibiu și Eveniment TV. De asemenea al doilea calup de mulțumiri sunt adresate sponsorilor: Carefour, BRD, Boromir, Zdrovit, Printcenter, Smartgifts și Ambient.