S-a dat startul la nebunie!!!

Începând de azi, 3 mai și până la miezul nopții zilei de 10 mai o să fiu, foarte probabil, cel mai disperat om de pe planetă... De azi încep contorizările voturilor pentru faza a II-a și finală totodată a concursului vieții, fotbal adevărat, fază în care, cu ajutorul vostru am ajuns și eu. Nu cred că v-am mulțumit îndeajuns pentru asta, așa că profit de ocazie și vă mai mulțumesc încă o dată: Mulțumesc tuturor care m-ați votat! Din păcate trebuie să vă mai zic că votul acela nu are niciun efect dacă nu mă votați și in finală, așa că vă rog să vă conformați și să fiți fanul meu încă o dată :D. 

Tema pentru finală e: Pasiunea pentru fotbal! Bineînțeles că pasiunea mea pentru fotbal nu are limite și nu am putut arăta asta în doar două (urmează al 3-lea) filmulețe de câte maximum 3 minute. Nu știu dacă se poate măsura pasiunea, dar a mea pentru fotbal e incomensurabilă :)). 



Vă scriu o fază mai neînsemnată așa... Prin vara anului 2008, când se făcea că lucrez prin America (chiar am lucrat, fără glumă :)) ), și cum mă tot duceam pe terenul unui liceu de mă jucam cu mingea când aveam timp, am dat de niște românași de-ai noștri care, ce credeți că făceau? Jucau fotbal, frate! Și de bun ce îs, m-au luat și pe mine (și pe colegul cu care eram, Marcu, a participat și el la concurs dar nu s-a calificat :(). Jucau într-un campionat de amatori, iar numele echipei era Romania, normal. După ce am jucat câteva meciuri cu ei, ne-au întrebat daca nu vrem să jucăm la ei? Ce putea fi mai fain de atât? Am zis DA, înainte să termine propoziția =)). Aveam totuși o problemă minoră... Înscrierea costa 70 de dolari. Toți banii pe care îi mai aveam, nu însumau mai mult de 50 de dolari, asta cu mărunțis cu tot :)). Marcu, Ihtvan, Ivan,  Krâkadil (e unul și același) zice: 
- Bă, eu nu mă bag că-i prea scump și nu mai avem nici bani!
Eu, pasionatu de fotbal până peste cap, mă împrumut de 20 de dolari de la Victor (băiatu care ne ducea la fotbal) și mă înscriu și eu. Am prins vreo 3 meciuri din 10, câte se jucau în grupă.  I-am lăsat pe primul loc  în grupă, înainte să plec. Au terminat pe 4.  Una peste alta concluzia e că pentru 3 meciuri, am plătit 70 de dolari și o săptămână întreagă am mâncat lemne :)). A urmat un festin la un All you can eat... Nu vă puteți imagina :)))         


Eu sunt în alb, ma fac că fug după minge :)).

P.S. Mulțumesc tuturor celor care m-ați ajutat în realizarea filmulețelor pentru finală! :D