Cine e Cristian Tarcea?

În perioada asta ascult câteva melodii într-un mod mai obsesiv... Una dintre ele este cea a lui Chriss, sau pe numele lui adevărat, Cristian Tarcea. Este din Constanța, urmează să dea la conservator (dacă nu s-a și întâmplat deja lucrul ăsta) și lucrează în producția muzicală. Mi se pare un fel de Inna în varianta masculină, sau măcar același început de poveste. Coincidența pleacă din același oraș. Dacă continuă așa, zic eu că are multe șanse să se afirme atât la noi cât și pe afară. Se vede că are potențial. Mie îmi place stilul muzical pe care îl propune. E de urmărit. Sper ca viitoarele producții ale sale să se ridice la același nivel măcar cu „Day by day”.

I-am găsit poveste, sau măcar o parte din ea, pe pagina de MyBand.

„Muzica a fost vitală pentru mine încă de când aveam 9 luni când am primit primul intrument. La vârsta de doi ani știam câte ceva (referindu-se la urechea muzicală, cred) dar nu eram bun de nimic, în fine. La vârsta de trei ani, am început să învăț notele muzicale.

În 1999 mi-am început cariera de compozitor. Am creat prima mea melodie cu programul Dance E-Jay, de care am fost foarte mândru, după care am început să folosesc altele mai avansate.

Pe lângă faptul că activez la clapele pianului, sunt și baterist pe deasupra. Acest vis a devenit realitate când m-am mutat la clasa de percuție în clasa a V-a.”

Se pare că a avut mult de muncă și nu a mai continuat povestea.

Cristian Tarcea - Day by day