Mediaș Blog Awards

... și-a desemnat azi câștigătorii, sau mai bine zis participanții. Depinde cum vreți să o luați. Eu nu m-am dus pentru premiu, ci am fost curios să văd cum o să fie la un astfel de eveniment. Am tot ratat, rând pe rând blog meet-urile din Sibiu și mi-am zis că pe ăsta nu o să-l ratez, mai ales că a avut loc în Mediaș. Mie chiar mi-a plăcut cum a decurs acțiunea înițiată de organizatori (Dianthus, e-Mediaș cu sprijinul Direcției Municipale pentru Cultură, Sport, Turism și Tineret). Păcat că nu au participat mai mulți bloggeri dar a fost cât se poate de bine și așa. Cel mai tare m-a bucurat faptul că în Mediaș chiar există oameni care vor să facă ceva pentru orașul ăstă, dacă nu în plan fizic, măcar în cel virtual. Sunt sigur că dacă noi bloggerii o să ne mobilizăm pe viitor, ceva ceva tot o să se întâmple, în sens pozitiv bineînțeles.



Un singur lucru nu mi-a plăcut la MBA. Îmi place să fiu direct și asta o să fac în cele ce urmează. Mă așteptam ca la descrierea blogurilor, „proprietarii” să dezvolte puțin fenomenul din care fac parte. Să zicem că de vină au fost emoțiile. Probabil unii, ar fi avut o poveste frumoasă și mi-ar fi plăcut să o aud. Ar fi fost bună o întrebare de genul: „Ce te-a făcut să-ți faci blog?” sau „De unde numele de... ?” În rest a ieșit destul de bine pentru o primă ediție, care sper va fi urmată de multe altele.

Mă cam irită destul de tare și pe mine problema ridicată de Mircea, dacă nu mă înșel, ca în anul 2009 să zicem, cu toate că mai avem câteva zile până în 2010, televiziunea locală (Nova TV) să nu aibe un amărât de site pe care să mai posteze din când în când câte ceva - de preferat știri în format video dacă nu în format text. Dacă nu au bani de un domeniu, să creeze un site pe o platformă închiriată că sunt multe, sau măcar să-șli facă un cont pe youtube și gata. De menținut totuși ca are adresa de mail: novatvmedias@yahoo.com - sper să nu greșesc. Un alt lucru care mă irită este lipsa unor sau unui webcam funcțional. Deja încep cu nemulțumirile într-un articol în care ar trebui să scriu de bine despre un eveniment demn de lăudat. Felicitări încă o dată organizatorilor!!!



Mai multe poze aici.