Toyota.ro

Stau și mă uit de câteva minute bune la site-ul www.toyota.ro și încerc să-mi dau seama ce lipsește. Trebuie să recunoasc că nici până în ultimul moment nu am reușit să-mi dau seama și cred că acest lucru n-o să se realizeze prea curând. Se apropie termenul limită și eu încă sunt în faza incipientă. E destul de bine gândit. Îmi place că atunci când muți cursorul pe un model Toyota, apare și poza cu modelul respectiv... și m-am cam uitat la toate modele, iar cel care mi se pare cel mai frumos mi se pare Toyota Avensis. Arată super bine și celelalte și cred că după Avensis, aș opta pentru Corolla.



Singurul lucru care îmi vine acum în minte este o secțiune de relații cu clienții. Nu mă refer la secțiunea de contact, ci de suport tehnic. Cred că ar da foarte bine unui astfel de site să aibe o secțiune pentru suport tehnic online.

Acest articol a fost scris pentru concursul SuperBlog 2009 (PCNews).