Ce lipsește blogului meu?

Tema pentru Ziua a 3-a a concursului SuperBlog 2009, opțională de altfel, este de a numi 5 lucruri de care are nevoie blogul meu. Proba este sponsorizată de HostWay, iar cu această ocazie am aflat că această companie se situează între primele 3 corporații de hosting din lume care furnizează servicii de web. CV-ul lor e unul impresionant: peste 600.000 clienți în toată lumea printre care Coca Cola, eBay, Sony Music, Disney, KFC, etc iar din România, hostway se află în spatele site-urilor BRD, Trilulilu, GSPtv, Can Can, și mulți alții. Cu alte cuvinte, își merită locul în lume.



Acum să vedem ce lipsește blogului meu?
Cred că cel mai bun răspuns la această întrebare, îl poate da un cititor. Din punctul meu de vedere, lipsurile de care duce daninhodj.blogspot.com ar fi:
1. În primul rând nu îmi place link-ul de un km, iar pentru asta e de vina blogspot-ul dintre daninhodj si .com. Ar fi binevenit un nume precum: www.daninhodj.com sau .ro sau oricare altu.
2. Al doilea lucru care nu prea îmi place ține de grafică. Mi-aș fi dorit un header precum cel de pe Trilulilu - mai ales pentru că îți oferă șansa să te joci puțin cu crocodilu în funcție de sezon. Chiar mi-a plăcut voleiul de astă vară :)
3. Dacă am zis de numele domeniului, de grafică, trebuie să mai zic și de frecvența posturilor pe care le scriu. Pentru acest lucru, nu cred că mă pot ajuta cei de la hostway, dar în schimb m-ar putea ajuta cu un alt tip de Control Panel, cu mai multe funcții decât cele pe care le oferă blogger-ul. Nu știu dacă acest lucru m-ar impulsiona să scriu mai mult, dar cu siguranță îmi va plăcea să deschid Control Panel-ul mai mult și cine știe - dacă tot l-am deschis, poate mai și scriu câte ceva.
4. Următorul aspect pe lista de lipsuri, să zicem că e promovarea blogului. Am văzut pe foarte multe bloguri chiar și o pagină distinctă doar pentru link exchange. Eu prefer să mă promovez altfel, deșii link exchange-ul e o strategie înfloritoare. M-am gândit că poate nu vreau să devin foarte cunoscut.
5. Pentru că blogul meu are mai mult de 5 lipsuri, o să las cititorii să-și dea cu părerea cam ce lipsește blogului mei, exceptând lipsurile selectate mai sus de mine.

Deci, ce crezi că i-ar mai trebui blogului meu?