Să vină altul mai bun!

Cu toate că suntem abia la jumătatea anului, eu îl vreau deja pe următorul...
De ce vreau să se ducă tare anul 2009? Că m-am săturat de el. E cel mai naşpa an dintre cei 22 pe care îi am în spate. Mai întâi mă pune pe lista interminabilă a celor neagajaţi; apoi mă ţine în casă două săptămâni, combinându-mă cu doamna Varice - Varis pe ro - (numele de scenă a varicelei sau vărsatului de vânt - varianta masculină). Cea mai sâcâitoare doamnă din câte există în univers, şi tocmai pe mine m-a găsit de fraier. Nu mi-a lăsat loc de refuz. Nu-mi dădea pace deloc. Era tot pe capul meu... de fapt m-a luat cu fulgi cu tot. Bine că relaţia noastră s-a terminat şi că nu a ţinut mai mult. Oricum nu ne puteam despărţi fără nişte semne, bineînţeles pe pielea mea.

În fine, ocolind câteva alte evenimente făcute cadou, dar cadouri de-alea nedorite, a urmat sesiunea. S-a găsit cineva să-mi strice ziua. Promit că data viitoare nu o să mai fiu aşa serios când am de făcut referate şi o să mă folosesc de metoda Copy/Paste. Are şi ea avantajele ei:
1. Nu pierd timpul (cu traduceri din engleză, nu mai caut 79 de mii de surse, nu pierd timpul pe la biblioteci, etc.)
2. Rezultatul (nota) mai mult ca sigur că o să fie acelaşi, sau poate chiar mai bun.
3. Termin lucrarea la timp... (ăsta cred nu intră, că oricum am predat referatul cu mult înaintea termenului limită).
4. Restul avantajelor o să le aflu după o să fiu pus în faţa faptului împlinit.

Next! Săptămâna asta trebuia să primesc răspuns pentru ce urmează să fac în următoarele 3 luni, dar surpriză, NIMIC deocamdată. Parcă văd ca o să fac acelaşi lucru pe care l-am făcut şi până acum: NIMIC!!!!!!!!!!!! din nou. Încep să mă obişnuiesc.

Permisul de conduere cred că aşteaptă să mă reîncarnez, sau mai bine zis, examinatorul vrea cu tot dinadinsul lucrul ăsta. Culmea, tot de el dau de fiecare dată la traseu. Ce e şi mai culmea e că niciodată nu-mi dau seama unde greşesc. Cred că şi dacă dădea Schumacher în locul locul, găsea domnu' examinator nişte motive SF (cum ar fi: - Nu ai acordat prioritate acolo...). Prima dată îmi zice că nu i-am acordat prioritate unei fete pe trecerea de pieton care era cu spatele în dreptul trecerii şi care vorbea la telefon, după care se întoarce şi trece strada, dar nu înainte ca eu să trec de ea. Apoi îmi zice că nu am acordat prioritate la unu' ce venea din sens opus şi care era la capătul străzii şi aveam timp să mă întorc şi să trec iar şi tot nu ajungea la intersecţie.

Ce să mai zic de fotbal? E clar că o să mai vedem România la un Campionat Mondial doar atunci când acesta va fi organizat în Romania, adică niciodată. Şi cum anul nu s-a terminat, cu siguranţă că echipele ce se pregătesc de cupele europene o să facă România de râs, ca altfel nu se poate, că doar suntem în 2009 - anul regresului.

Şi de parcă n-ar fi suficient, mai moare şi Michael... :-"